13 Mart 2018 Salı

UZUN VADELİ ORTAKLIK DUYGUSU

Merhaba;
Yatırımcısı olduğunuz şirketin/şirketlerin ürünlerini almaya özen gösteriyor musunuz? Ya da Ortağı olduğunuz şirketlerin ürünlerini gördüğünüzde mutlu oluyor musunuz?

Genellikle yolda gezerken arabaların lastiğine, inşaatlarda hangi çimento kullandıkları, markette yaptığım alış verişlerde portföyüm de bulunan hisselerin ürünlerine istem dışı elim gider;

Araba lastiğinde gözüm BRİSA’yı, İnşaatlarda MARDİN-ADANA-BAŞKENT Çimentoları, Gıda da ÜLKER ürünleri, Çocuklarıma Kırtasiye ürünleri tercihleri ADEL’den yana kullanırım hatta Bir gün Eczanede ilaç alırken Eczacı yazılan ilacın aslının olmadığı muadil ilaç olduğunu kabul edip etmeyeceğimi sorduğunda Muadil İlacın DEVA firmasının ise olabilir demiştim… vb. örnekler çoğalıp gidiyor bu da aslında yatırımcı olduğumuzun en iyi nişaneleridir. Uzun vade yatırım Kişide o şirkette/şirketlerde aitlik uygusu uyandırıyor.

Geçen günlerde çocuklar için balık yağı şurubu ile ilgili araştırma yaparken (hangisinin faydalı, günlük DHA ve EPA ihtiyacın karşılayacağı ve kullananlar tarafından önerildiği ile ilgili) işyerinde çalışma arkadaşım MÖLLER’S balık yağı şurubunun çocukları için kullandığını söyledi bunun üzerine yaptığım incelemelerde;

Möller’s Omega-3 Norveç menşeli bir üründür ve Norveç otoritelerince kalitesi sertifikalandırılmıştır. ISO 22000:2005 üretim kalite sertifikasına sahiptir.

Möller’s Omega-3 balık yağı şurubunda her 5 ml’de (tatlı kaşığı) 1200 mg. Omega-3 yağ asidinin 600 mg’ı DHA ve 400 mg’ı EPA’dır. Möller’s Omega-3 içeriğinde Omega-3 yağ asitlerine ilave olarak A, D ve ayrıca E vitamini de bulunmaktadır.

Peki de bu sağlıkla ilgili uzun vadeli yatırım, şirket ortaklığı ile ilgili giriş yapıldı sonra ürün reklamına geçildi denilebilir.

Bu incelemelerden sonra Eczaneden MÖLLER’S balık yağı şurubu aldım, evde incelerken gözlerime inanamadım çok şaşırmıştım…

Üretici firmasının ORKLA Health (Şirket GOED (Global Organization for EPA and DHA Omega-3s) onur üyesidir.) olduğu,  bu şirket Norveç’te faaliyet gösteren küresel bir gıda firmasıydı ve yaklaşık 1 (bir) ay önce bu şirketin azda olsa (40 lot) hisselerini almıştım, yatırımcısı olmuştum yani ortağı (düzenli büyüyen, büyümesi 45 derecelik açıya yakın olduğu, temettü ödeyen şirket olduğu)


Bu durum benim için çok güzel bir tesadüf olmuştu…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YATIRIM FONLARI ( TEKNOLOJİ VE ELEKTRİKLİ ARAÇ)

Dünyada yatırım trendi bir dönem taşıma/ lojistik firmaları, petrol arama, madencilik, doğalgaz vb. sektörler moda ve yatırımlara yön verir...